Често задавани въпроси (FAQ)

?
Използване на бутон Поръчка без формалности

Бутон "Поръчка без формалности"  дава възможност  да заявите желанието си за закупуване на даден продукт само и единствено с въвеждането на своя телефонен номер. Ние ще имаме информация само за модела който искатате да поръчате, но не и за подробности като размер, доставка и др. детайли. В рамките на работния ден ще се свържем с Вас за уточняване на детйлите по поръчката.

Функцията се изразява в специално предвидено за целта поле където всеки клиент може да остави своя номер. При натискане на бутон "Поръчай" системата изпраща имейл към търговеца, известяващ за заявката.

Внимание! Моля, попълвайте коректно Вашият телефонен номер. При грешно въведен номер няма да можем да се свържем с Вас и да изпълним поръчката Ви.

?
След колко време ще получа моята поръчка?

Общото време необходимо за доставка от момента на извършване на покупката е от 24 до 48 часа.

До 24 часа, след като направите Вашата поръчка, ние я изпращаме с куриер  (с изключение на неделя и националните празници).

Доставката ще бъде извършена в рамките на 24 часа, след изпращането.

?
Колко ще струва моята доставка?
При избор на  доставка със Спиди до техен офис , цената за цялата страна е фиксирана на стойност 3.66 лв.
При избор на  доставка със Спиди до Ваш адрес , цената за цялата страна е фиксирана на стойност 6.66 лв.

При избор на  доставка със Еконт до техен офис , цената за цялата страна е фиксирана на стойност 3.66 лв.
При избор на  доставка със Еконт до Ваш адрес , цената за цялата страна е фиксирана на стойност 6.66 лв.

Безплатна доставка ползвате за покупки на стойност над 55 лв. в едно пазаруване , ако сте избрали доставка до офис на куриер.

Безплатна доставка ползвате за покупки на стойност над 100 лв. в едно пазаруване , ако сте избрали доставка до Ваш адрес.

Забележка:

При поръчки  на два или повече продукта в едно пазаруване на стойност над 55 лв. или 100 лв, респективно до офис на куриер или до адрес и задържане на продукт под тази стойност и връщане на другия продукт, безплатната доставка се анулира и се дължат гореописаните разходи.

 

?
Ще ми се обадите ли за да потвърдя покупката?

          Очаквайте обаждане на посочения от вас телефон в полето за "Поръчка без формалности". Наш оператор ще Ви се обади, за да уточни детайлите по вашата поръчка, например размер, цвят, брой, доставка и имена.

          Ако поръчката Ви е направена чрез преминаване на стъпките посочени в раздел "Пазаруване", очаквайте доставка без обаждане от наша страна.

?
Как да добавя повече от един продукт в количката?

Лесно е. Просто след селектирането на първия продукт се връщате в каталога с продукти и избирате друг, който автоматично се добавя в количката.

?
Пазаруване

Пазаруването при нас е опростено в три стъпки без да се изисква регистрация.

След като  изберете конкретен продукт , задължително избирате размер от падащото меню "размер" в карето "опция за покупка". За ваше улеснение почти всички продукти са измерени от нас, тъй като опитът ни показва, че много често има несъответствие на размерите на различните производители със стандартизираните абревиатури и ориентировъчни таблици, което води до объркване на клиентите.  Ако желаете повече от един брой от този артикул, можете да въведете броя в меню "количество", след което натискате бутон "Купи". В горната дясна част на екрана се визуализира "количка" с количество продукт и цена.  След позициониране на показалеца на мишката върху "количката" от падащото меню, натискате бутон "поръчай". Отваря се екран, на който се вижда продукта, който сте избрали да закупите, количеството и цената без доставка. Тук имате възможност да изтриете селектирания продукт с бутона "изтрий" и да изберете нов продукт от каталога,след което  натискате бутон "поръчай". Следва  да попълните коректно Вашите данни, за да можем да обработим Вашата поръчка. Натиснете бутон "продължи". Тук можете ако желаете да коригирате Вашите данни, да изберете начин на доставка и метод на плащане. На този етап се визуализира цената за доставка. След натискане на бутон "поръчай", Вие сте направили поръчката си успешно. На посочения от Вас имейл ще получите потвърждение на Вашата поръчка с подробности за модел, цена, брой и доставка.

?
Защо след като поръчах моят размер, дрехата не ми става?

Различните производители използват различни стандартизации за оразмеряване на своите продукти. Понякога техните дрехи не отговарят на Българските стандартни размери.

За ваше улеснение почти всички продукти са измерени от нас, тъй като опитът ни показва, че много често има несъответствие на размерите на различните производители със стандартизираните абревиатури и ориентировъчни таблици, което води до объркване на клиентите. Ние се стремим да посочим в описанието на всеки продукт реалните размери, като обиколка бюст, талия, ханш, дължина и ширина в см. Остава само Вие да знаете Вашите мерки. Ако имате съмнения за размера на даден продукт винаги можете да ни се обадите и да получите пълна информация.

Разбира се, ако желаете, ние ще извършим смяна на размера, продукта или ще върнем Вашите пари.

 

?
Искам да върна продукта.

Пратката, която ще получите от нас, е с право на отваряне. Вие ще имате възможност да я отворите, да разгледате и облечете дрехата преди да я платите. Преди да отворите пратката, ще се наложи да платите стойността на транспортните разходи. Ако решите, че не желаете да задържите продукта, откажете пратката на куриера. Ние ще поемем транспортните разходи само в едната посока, ако сте спечелили безплатна доставка. Връщането на продукта след тест и преглед е за Ваша сметка.

Вие имате възможност да върнете/смените продукта в срок до 14 дена след получаването и заплащането му. Нашето единственно условие е да сте запазили търговският вид на продукта, т.е. не сте го повредили, ползвали, не сте изрязали вътрешните и сте запазили външните етикети и опаковка и приложения касов бон.  Ако това условие е изпълнено, тогава се свържете с нас за да ни уведомите, че желаете да върнете/смените продукта.

Моля, изпратете пратката с опция тест и преглед с куриери Еконт до: гр.Димитровград, офис "Автогара пазара", до поискване за Валканто НВ ЕООД, тел. 0888 505 431, или с куриери Спиди до: гр. Димитровград, офис ул. Д. Благоев, 1, до поискване за Валканто НВ ЕООД, тел. 0888 505 431, като при изготвяне на товарителницата посочите наложен платеж - стойността на продукта който връщате, за да можете да си получите парите от съответния офис на куриер. Връщането/замяната на продукти е за Ваша сметка.

Не забравяйте да се свържете с нас на имейл: info@valcanto.bg, или на посочения телефон за да сме в течение на Вашият случай.

?
Кой поема транспортните разходи за връщането на продукт?
Ние ще поемем транспортните разходи само в едната посока, ако сте спечелили безплатна доставка. Връщането на продукта след тест и преглед е за сметка на получателя. Замяната на продукт е за сметка на получателя в двете посоки.
?
Възможна ли е поръчка през телефон или таблет?

Да, възможна е, версията на сайта е напълно функционална за мобилни устройства.

 

 

?
Как да платя?

Най-използваният начин е "наложен платеж". Плащате в брой на куриера, който ви доставя пратката, или в офиса на куриерската фирма, която сте избрали. Ще получите SMS за общата стойност и предстоящата доставка.

 

?
Как са защитени личните ми данни?

 Пазаруването при нас не изисква регистрация. Ако все пак се регистрирате, Ви информираме, че ние не събираме лични данни. Данните които въвеждате във формата за поръчка, се използват само за това, тя да бъде обработена коректно от нас и фирмата доставчик, която сте посочили. За да обработваме тези данни ние сме регистрирани в публичния регистър на администраторите на лични данни под № 420628.

VIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 19. (1) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Ползвателя съгласно Закона за защита на личните данни.
(2) От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Доставчикът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
(3) Доставчикът приема и обявява на сайта си Политика за защита на личните данни.
(4) Ползвателите се съгласяват, че Доставчикът има право да обработва личните им данни, необходими за изпълнение на поръчките в електронния магазин и изпълнението на договора.

Чл. 20. (1) Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
(2) В случай, че по някаква причина Ползвателят е забравил или изгубил своите име и парола, Доставчикът има право да приложи обявената Процедура за изгубени или забравени имена и пароли.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас